top of page
-
Krijg ik een deelnamebewijs?Je ontvangt een aanwezigheidsattest indien gewenst.
-
Waar vind ik mijn kortingscode als VLVO-lid?VLVO leden vragen eerst een kortingcode aan via info@vlvo.be. Deze kortingscode heb je nodig om via de inschrijvingsmodule korting te ontvangen voor het congres.
-
Kan ik per overschrijving/factuur betalen?Betalen via overschrijving of factuur kan als je bij de check out optie betalen via factuur aanklikt. Je ontvangt de verkoopfactuur automatisch in de mailbox van het opgegeven adres. Gelieve het bedrag te storten op rekening BE33 0682 1986 2146 van HOGENT met de opgegeven betaalinstructie.
-
Wat zijn de vervoers-/parkeermogelijkheden voor het evenement?info op www.hogent.be/dit-is-hogent/campussen/#schoonmeersen
-
Kan ik een bewijs voor de boekhouding/btw-factuur krijgen?Ja hoor die ontvang je als bijlage van je bevestigingsmail en kan je in Eventbrite account (boekingsplatform voor de tickets) ook downloaden. Je ontvangt de btw-factuur automatisch in de mailbox van het opgegeven adres.
-
Hoe reserveer ik een ticket als personeelslid van HOGENT?Gebruik de code HOGENTENAAR bij registratie. Vul de code in bovenaan bij het keuzemenu voor de tickets. Druk op code toepassen om je 'gratis' ticket te ontgrendelen en te reserveren.
-
Ik heb geen bevestiging/e-ticket ontvangen. Wat doe ik?Kijk zeker ook in je ongewenste mail of spam als je geen ticket lijkt te hebben ontvangen. Ook daar niks? Misschien staat een tikfout in je geregistreerde mailadres. Contacteer sophie.decandt@hogent.be. We zenden je mail opnieuw.
-
Kan de organisator dit annuleren?Bij het niet bereiken van een minimum aantal inschrijvingen, zal de organisator zich genoodzaakt zien deze bijscholing te annuleren. Je zal daarvan per e-mail tijdig op de hoogte gebracht worden op het mailadres dat je bij je registratie opgeeft. Je inschrijvingssom storten we in dat geval terug.
-
Wat zijn de spelregels rond annuleren of een vervanger laten deelnemen?Er is geen terugbetaling van het inschrijvingsgeld mogelijk. Een vervanger met jouw ticket laten deelnemen kan altijd.
-
De betalingsterminal blijft een foutmelding geven. Wat gaat er mis?Heb je zeker het vinkje gezet voor het aanvaarden van de servicevoorwaarden? Verwijder eerst even al je cookies en cache bestanden en probeer opnieuw. Lukt het nog niet? Probeer ook eens een andere browser zoals MS Edge, Google Chrome, Safari, Firefox..
bottom of page